MOTD

Αλλαχού τα κόμματα γεννώνται διότι εκεί υπάρχουσι άνθρωποι διαφωνούντες και έκαστος άλλα θέλοντες. Εν Ελλάδι συμβαίνει ακριβώς το ανάπαλιν. Αιτία της γεννήσεως και της πάλης των κομμάτων είναι η θαυμαστή συμφωνία μεθ’ ης πάντες θέλουσι το αυτό πράγμα: να τρέφωνται δαπάνη του δημοσίου.

Εμμανουήλ Ροΐδης, 1836-1904, Έλληνας συγγραφέας

Κυριακή 20 Απριλίου 2014

Λαϊκές εξεγέρσεις και ολιγαρχικά πραξικοπήματα

Οι πρόσφατες εμπειρίες από την Ουκρανία, τη Βενεζουέλα και τις χώρες της λεγόμενης «αραβικής άνοιξης» μαρτυρούν πως ό,τι λάμπει δεν είναι πάντα χρυσός...

του ΠΕΤΡΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Ακόμη κι αν δεν το γνωρίζαμε από την Ιστορία, η άνοδος των κινημάτων διαμαρτυρίας σε διεθνές επίπεδο κατά την τελευταία τριετία μάς δίδαξε ότι οι μαζικές διαδηλώσεις μπορεί να είναι φορείς...

«Δώσε Λαμποργκίνι στο λαό»: Το νέο σχέδιο της κυβέρνησης

«Καλύτερα να τα δώσω στους πολίτες παρά να σκουριάζουν στον ΟΔΔΥ» φέρεται να δηλώνει, σύμφωνα με την στήλη «ΒΗΜΑτοδότη», ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στο νέο σχέδιο της κυβέρνησης σύμφωνα με το οποίο θα επιβραβεύονται με υπερπολυτελή οχήματα φορολογούμενοι που συγκεντρώνουν αποδείξεις.

Πρωτιά της Ελλάδας στη φορολόγηση ΙΧ

Στις πρώτες θέσεις της Ευρώπης φιγουράρει η Ελλάδα στη φορολογία καυσίμων, αλλά και των τελών κυκλοφορίας στα Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού.

Σύμφωνα με την «Καθημερινή» μόνο για τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελούς διαβίωσης, ο ιδιοκτήτης ενός δίλιτρου αυτοκινήτου στην Ελλάδα μπορεί να πληρώνει 815 ευρώ, όταν στα υπόλοιπα μέλη της Ευρωζώνης, το κόστος διαμορφώνεται ακόμα και στο μισό ή και κάτω από το… ένα τέταρτο. Από την έρευνα του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων προκύπτει ότι για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο για το οποίο ο Ελληνας πληρώνει τα 815 ευρώ, ο Γερμανός πληρώνει 184 ευρώ, ο Πορτογάλος 229 ευρώ και ο Σλοβάκος με τον Γάλλο… τίποτα.